Landet

Finns ingen bättre plats på jorden
Foto: jag
 
Heej! Höstlovet har börjat super med två dagar här på bästa landet. Bor hos mormor och morfar med godmat, spel och mys. Idag har jag, Malin och Oskar varit en heldag på Gustavsvik. Så kul! Åkte hemifrån 9:30 och var hemma 17:30. Mysmys.. Nu ska jag kanske kolla klart på ett Pretty Little Liars avsnitt som jag kollat halvvägs på och sedan ska jag sova. Är supertrött av allt badande..haha!
 
(Godnatt) Pussar till er!

Jag ser det snöar, det var väl roligt hurra!

 Som rubriken säger: Ute snöar det!
 
Heej! Har två tema dagar i skolan nu och idag var RSFU på plats. Vi diskuterade en massa och kollade på filmer och ja.. gjorde en massa värdegrundsövningar. Lärorikt värkligen! Har inte några läxor heller, underbart!
Åh juste! Har fått prao som skidlärare!! Happiness.
PuSs
 

The moment I met you

Just me
Hej! Helgen har spenderats i ett regnit Örebro på en fotbollsläktare. Lillebrorsan spelade nämligen cup och kom trea, duktiga pojkar. Bodde på hotell med underbara familjen och det var lika mysigt som vanligt!
Så var det ny vecka igen med nya möjligheter.Livet rullar på och det är bara en vecka till höstlov. Åh vad jag längtar!
P u s s
 
 

Cupen

 Foto: jag
Hej! Var några dagar sedan sist. Dagar jag spenderat på fotbollsplanen eller på hotellet. Har nämligen spelat cup! Kuligtkuligt, även om vi spelade extremt dåligt och kom nia. För första gången bodde vi på hotell med laget och det var superkul. I lördagskväll var vi även på resturang. Var en underbar helg helt enkelt med bästa laget även om fotbollsbiten...ja... inte funkade så bra. Haha.. Bättre lycka nästa gång!
Ensam mamma söker blire nu. PUSS

Happy birthday Ellen!

 Foto: jag
Tjenixen damer och herrar! Idag fyller Pellen år som ni kanske förstod på rubriken, hehe. 14 år, stor tjej nu! Gratttiiiiis!!!!!
Sitter här nu framför bonde söker fru med mina spanska glosor efter en vanlig dag. I eftermiddag har jag varit på piano och kollat på fotbollsträning, förskyld som jag är och inte får träna... P U S S

Hösten 2011

Foto: Ellen / Modell: jag
Ellen tog dessa bilder och massa fler på mig liksom jag på henne förra hösten. Kommer publicera fler inom kort! Nog för att jag inte ser direkt glad ut men tycker ändå bilderna är väldigt fina vad tycker ni? Färg eller svart/vitt?
 
Hej!
Har fortfarande ont i halsen, underbart...  Men efter vad som kändes som en väldigt lång skoldag så gick jag och Hannah hem till Julia och vi bakade chokladmuffins. De blev jättegoda, haha, mästarbagarna! Känns lite konstigt när man är förskyld och inte får träna. Känner konstigt nog för att dra ut och springa, men nejnej. Känner mig även lite rastlös för att jag inte hade några scouter ikväll. Tråk. 
Ska ta en dusch och sedan gå och lägga mig nu snart! Puss så länge så hörs vi imorgon! 
 
 
 

Måndags barn

Foto: jag
Tjenare! Hade håltimme på sista lektionen idag så slutade strax efter två, asnicigt! Sitter här hemma nu med Ellen och tar itu med veckans läxor. Inte för att de är så många, menmen.. Fotbollstäningen idag är inställd så det blir en tråkig kväll. Kanske ska måla naglarna eller fota lite. Ja, ganska tråkigt inlägg, men sådanna måste ju också publiceras, eller?
Puss

Dear summer

Somras på landet / Foto: jag / Kamera: Sony DSLR A390 
Hejhopp! Helgen började bra med tjejmiddag och sovaöver "party" hos Matti. Super mysigt verkligen! Igår spelade vi match som vi tyvärr förlorade med 3-0. Lite tråkigt men jaja, that's fotboll. Nu kom jag nyss hem från fotbollsavslutning där vi först spelade lite intern matcher med våra små 4/5 åringar som vi tränat under året och sedan var det en ganska tråkig avslutning med hela klubben. Aldelles strax ska jag dra och till X med Julia och kolla lite. Kanske shoppa något, vem vet? 
Ha det gott! PUSS

Good friends are like stars, you don´t always see them, but you know they´re always there

Två utav världens bästa vänner / Foto: jag

Dagens outfit

På bild: Kängor-scorett / leggings-Primark / Skinnjacka-? / Mössa-? / Halsduk- New York /Shorts-Hm
Övrigt: ring-HM / linne-HM / Kofta-HM
 
Ha en härlig fredag sötisar! Pusss
 

Kanelbullensdag

Våra läckerbitar / Photoshop funkar inte just nu så ja.. de fick bli som de blev / Foto: jag
Hejsvej!
Har varit en väldigt seg dag idag med endast 2 timmars lektion och totalt 5 timmars lunchrast och en massa håltimmar. Inte för att man ska klaga men det var lite långtråkigt, haha..
Är i allafall kanelbullensdag idag så efter skolan gick jag, Julia och Ellen till Hannah och bakade bullar. De blev liite brända fast goda! Skulle tränat ikväll men har fortfarande ont i halsen så fick bli en tv och dator kväll istället och lite skypande med Julia, trevlligt det med.
Puss

the road

Bilder från i våras / Foto: jag
Heeej!
Vaknade imorske med ont i halsen. Blää. Har käkat halstabletter hela dagen men fick ändå skippa fotbollen ikväll,  var ändå där och kollade. Lite kallt men.. ja.. jag lärde mig väl något. Är verkligen så sjukt nice för vi har inga läxor, eller jag har gjort allt som vi har. Kvällen har därför spenderats framför tv:n med bonde söker fru och svenska hollywood fruar! (jag följer typ alla familjeserier på tv:n, hahah..)
H A  D E T  B Ä S T  G U M M I H Ä S T , P U S S !

Julia, 14 år, stolt

Hej allihopa!
Julia heter jag och är en glad fjorton årig tjej från Sveriges huvudstad. På fritiden går jag på scouter (coolt va?), spelar fotboll (målis) och spelar piano. Jag går i årskurs 8. När jag har tid älskar jag att fota! Speciellt naturbilder. I den här bloggen delar jag med mig av mitt liv och mina bilder. Hoppas ni gillar det! 
 
Jag är alltid mig själv och jag hoppas ni också är det, för livet är för kort för at vara någon annan. Peaceout friends!
P U S S  O C H  K R A M  S K U M B A N A N !

RSS 2.0