Jullov nästa!

Foto: jag / Som ni märker har jag värkligen inga bilder just nu, därför dålig uppdate! Har inte kunnat fota på en månad då helgerna varit upptagna och på eftermiddagarna har det varit för mörkt...
 
Hej! Veckan har varit en såndär onödig med bara en massa film och hängagubbe, varför kunde vi inte få sluta i måndags? Imorgon har vi iaf julavslutning!!! Oooj vad jag har längtat!! Kläderna för imorgon hänger redo på en galje och jag är taggad till tusen för 2,5 veckor långt lov!
Om nu världen går under i natt vill jag bara berätta hur mycket jag älska min familj, släkt och mina vänner, ni är allt (var bara tvungen att skriva det). Puss

A smile is the best makeup

Foto: jag / På bild: Julia
Idag är det bara 3 skoldagar kvar till det efterlängtade lovet och 6 dagar kvar till julafton! Alla paket är inköpta och rimmmade och på kvällens schema står paketinslagning och julpyntning, julen när den är som bäst! Kramar
 
 

Lucia

Hejsan, det var ett tag sedan sist! Veckor som har spenderats med en 6 prov, 2 inlämningar, 1 redovisning och ja.. en hel del läxor. Nu är nästan i allafall allt över och julen är snart här!
 
Idag är det i allafall L U C I A! Luciatåg, sång, gröt, pepparkakor, glitter, ljus och mys! Härliga dag och bara 11 dagar till julafton...
 
Har värkligen inga bilder nu men nu när jag har tid ska bloggen börja uppdateras och jag ska äntligen ha tid att fota igen hoppas jag!
 
Pussar och kramar

RSS 2.0